Serviciul 365 zile GARANTIE retur

 

Matar.ro ofera 365 zile GARANTIE retur pentru orice produs achizitionat.

Daca din diferite motive (nu iti plac produsele comandate, nu este buna marimea sau oricare alt motiv) doresti sa schimbi produsul cumparat
sau sa recuperezi contravaloarea lui, ne poti contacta  la adresa de e-mail office@matar.ro, sau la numarul de telefon 0377.100.901

Noi vom trimite curierul sa il ridice de la tine in cazul in care doresti sa schimbi produsul cu un altul, insa daca doresti contravaloarea produsului te rugam sa ne trimiti coletul prin posta. In acest caz cheltuielile de transport sunt suportate de catre client.


IMPORTANT: Atunci cand trimiti coletul prin posta, catre noi, te rugam sa bifezi CU LIVRARE LA DESTINATAR
.


S.C. Shoes Distribution S.R.L. nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs! Adresa: Str. Ziduri intre vii nr 19, sc G, spatiu G4, sec 2, Bucuresti.

 

Important:

  • Produsul sa nu fie purtat, sa se afle in stare perfecta si sa aiba toate etichetele cu care a fost livrat.
  • Contravaloarea produselor se achita in termen de 20 de zile de la primirea coletului la sediul nostru.
  • Banii vor fi returnati prin virament bancar din contul S.C. Shoes Distribution S.R.L. in contul tau
  • Contravaloarea produselor va ajunge in contul tau in aproximativ 24 ore de la procesarea platii.
  • Taxa de transport este suportata de Matar.ro in cazul in care produsul are un defect,  produsul primit nu este cel comandat / produsul nu are caracteristicile prezentate (nu are aceeasi culoare, material etc.).
  • Taxa de transport este suportata de client in cazul in care se face schimb cu un alt produs sau cu un alt numar al aceleiasi perechi de incaltaminte (alt numar fata de cel precizat in comanda initiala).

 

Atentie!

 

Matar.ro isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii Matar.ro). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara scoci lipit pe acesta.