De ce sa comanzi de la Matar.ro



Pentru ca este foarte comod sa faci cumparaturi online: stai in fata monitorului, fara drumuri catre magazinele traditionale, fara efort in gasirea unui loc de parcare, fara cozi la casa, fara sa te descalti si sa probezi in fiecare magazin in parte.  

Alegi ce iti place din 3.000+ articole in voga si nu numai: primesti comanda acasa sau la birou, probezi in intimitate si poti cere parerea prietenelor si colegelor de birou. In numai 24 de ore de la plasarea comenzii te bucuri de produsele cumparate sau returnezi/schimbi fara probleme, apeland la serviciul de support de pe matar.ro.

Matar.ro este magazinul online de incaltaminte de dama si copii, cu o experienta de distributie de incaltaminte  de peste 20 de ani la nivel national si regional.

De pe Matar.ro poti comanda oricand, avand siguranta ca daca produsele pe care le primesti nu ti se potrivesc sau pur si simplu nu iti plac, poti alege sa primesti banii inapoi sau poti selecta alte produse la schimb, termenul de garantie al produselor comandate fiind de 30 de zile.

Pentru siguranta si confortul tau, avem  serviciul de 30 de zile garantie retur: daca din diferite motive vrei sa returnezi produsele ai posibilitatea sa le schmbi sau sa le returnezi primind contravaloarea lor. Ne poti contacta  la adresa de e-mail office@matar.ro sau la numarul de telefon 0787 454244 pentru a te indruma in acest sens. 

Matar.ro iti garanteaza livrarea produselor in 72 de ore  de la confirmarea comenzii (exluzand zilele de weekend) si in 60-72 ore daca comanda este plasata dupa ora 16.00 sau peste weekend.


1. Cum plasez o comanda


Pentru a efectua o comanda exista 3 pasi simpli:

 

1. Plasarea produselor in cos:

Selectati mai intai marimea dorita si apasati butonul "Adauga in cos".

Daca doriti sa continuati cumparaturile, apasati "Contiunati cumparaturile" iar pentru a plasa comanda apasati "FINALIZARE COMANDA".

 

2. Verificarea comenzii.

In cazul in care detineti un cod promotional pentru reduceri, il puteti folosi pe aceasta pagina.

Tot aici puteti sterge din produsele adaugate in cosul de cumparaturi sau sa le modificati cantitatea.

Cand sunteti sigura ca aveti produsele dorite in cosul de cumparaturi, apasati butonul "FINALIZEAZA COMANDA" pentru a ajunge pe pagina finala de comanda.

 

3. Pagina de comanda.

• Pasul 1. Pentru a putea plasa comanda este necesar sa completati datele dvs de livrare. Campurile marcate cu steluta rosie sunt obligatorii.

Daca aveti deja un cont creat la noi, faceti click pe butonul "Autentificare" si introduceti adresa de email si parole contului dvs.

Important: Nu uitati sa bifati casuta de acord cu termenii si conditiile inainte de a finaliza comanda. Fara acest acord metodele de plata nu se afiseaza.

• Pasul 2. Selectati apoi metoda de livrare si cea de plata dorite.

• Pasul 3. In zona mentiuni speciale puteti completa toate datele pe care operatorul comenzii trebuie sa le cunoasca pentru a va servi.

Comanda se finalizeaza apasand butonul verde "CONFIRMARE COMANDA".

Dupa finalizarea comenzii veti primi un email automat care atesta inregistarea acesteia. Tot in acest email gasiti si factura proforma.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic nu vor fi livrate.



2. Cum stiu daca numarul pantofilor este potrivit?



Te invitam sa verifici tabelul de marimi. Daca totusi ai dubii poti suna la numarul 0787454244 pentru a discuta direct cu unul dintre operatorii nostri si pentru a-i cere acestuia informatii detaliate despre un anumit produs.



3. Pot face o comanda telefonica?



Nu reusesti sa plasezi o comanda online? Nu este nicio problema! Unul dintre operatorii nostri te va ajuta cu placere in acest sens. Nu trebuie decat sa ne suni la numarul 0787454244, sa ne dai datele datele tale de contact si codul produsului dorit.



4. Cum pot plati produsele comandate?



Iti punem la dispozitie 3 modalitati de plata:

Cash - la ridicarea coletului de la sediu nostru sau direct catre curier, la livrarea coletului.
Card de credit - online, in timpul plasarii comenzii (Visa, Visa Electron, MasterCard/Maestro)

Paypal - solutie internatioanala de plata via email.


Daca ai decis sa platesti cu cardul si ai probleme de conexiune sau intampini alte probleme, iti oferim suportul si ajutorul de care ai nevoie. Iar daca plata ta a fost realizata, insa comanda nu a ajuns la noi, te rugam sa ne suni - vom plasa impreuna comanda si iti vom trimite produsele in cel mai scurt timp.

Oricare varianta ai folosi si orice situatie ai intampina, fii sigura mereu ca  banii tai sunt in siguranta, vei primi ce ai comandat sau banii in cazul unui schimb retur .



5. In ce conditii pot beneficia de voucherele de cumparaturi?



Voucherele de cumparaturi sunt valabile doar in cazul produselor care nu au deja un discount aplicat.

Daca ai un cod de voucher introdu-l in casuta speciala din cosul de cumparaturi "adauga cupon cadou" si bucura-te de discount.



6. Pot modifica adresa de livrare dupa plasarea comenzii?



Daca ai plasat comanda si doresti sa schimbi adresa de livrare te rugam sa ne suni in aceeasi zi, pana la ora 15.00 si sa spui operatorului care este adresa corecta de livrare.



7. In cat timp va ajunge coletul la mine?



Dupa plasarea comenzii si dupa ce esti contactat de catre operatorul Matar.ro, coletul va ajunge la tine in 72 de ore (maxim 4 zile. La cerere se pot livra colete si sambata.



8. Cum pot returna/schimba un produs cumparat?



Daca pantofii comandati nu iti vin, nu se potrivesc tinutei pentru care i-ai achizitionat sau vrei sa ii schimbi cu o alta pereche de incaltaminte, noi iti stam la dispozitie si suntem mai mult decat bucurosi sa te ajutam.


Costul schimbului este in functie de valoarea comenzii, pentru comenzile cu valoare pana in 150 lei costul schimbului este de 15 lei. 

Orice produs cumparat poate fi returnat, fara niciun fel de explicatie, insa numai daca acesta este in forma intacta.

Asadar, daca pantofii nu sunt purtati (ci doar probati), ii poti returna oricand, in termen de 30 de zile de la data achizitionarii.